HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Friday, December 21, 2012

JUMAAT , SAYANG KAMU


Assalamualaikum dan Salam Jumaat,

Rasanya dah lama aku tak bercerita ataupun kongsi gambar anak-anak aku kan...Memandangkan hari ni aku tak ada apa-apa entri yg special so aku sj nak share koleksi gmbr anak-anak aku yg terbaru...





layanzzzz




3 of them

 
 
breakfast di McD

 
Kakak dan Adik

Faris yg control macho 

Tasha control ayu

 
Talia yg sentiasa dgn "kemek face"

kena paksa ambil gambar- poyo , pocoyo..hehehe

pasang sendiri...good job 

 ying ying lah sangat

salah satu hobi Tasha
 
 
dgn toy story

  
kucing kesayangan tiffany , mieko & merlene

 
suka mewarna 

dan yg paling talia suka
cer teka !!

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
teka cepat?

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
dapat?
 
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
 
^
tak dapat?
alah...... tgk lah sendiri

owh....tidak

main make up - make up
siapa ajar? aku pun tak tahu
seriously aku ni simple jer jgn kata blusher,lipstik pn tak pakai

kalau budak pompuan tu tak boleh lari dgn semua ni kan....
terimalah hakikat wahai mama ....hahaha

xoxo

No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿