HOME MY LOVE MY CAT MY RECIPE TRAVELOGUE TUTORIAL BUSINESS

Tuesday, December 18, 2012

AKU DAN TUPPERWARE


Assalamualikum,

Kali ni aku nak bercerita mengenai TUPPERWARE.... korang pernah beli product tupperware? beli online atau offline? kalau beli online ada yg jual murah, kalau beli offline(booth) kita dpt tengok depan mata dan pegang-pegang sebelum beli kan...
Aku ni dah jadi addicted kepada product Tupperware ni sejak bulan JULY y,gara-gara kawan aku ajak share beli botol ECO,sejak dari itu aku akan buka page-page di fb atau cari Abg G utk tgk product tupperware yg berwarna-warni...huhuhu....lepas tu aku pasti akan tanya beberapa soalan.

Berbaloi ke beli tupperware?


Berbaloi sangat-sangat beli,dan aku rasa berpuas hati dengan harga dan kualiti yang sangat bagus berbanding TIPUWARE yg dipasaran sekarang ni....kalau dibandingan harga hampir sama tapi kualiti TUPPERWARE DAN TIPUWARE amat berbeza....kalau korang tengok pada harga pasti korang akan sesak nafas seketika dan berfikir berpuluh kali tapi pandanglah dari segi kualiti dan jangka hayat...dan sekarang ni rata-rata mencari bekas makan yg BPA FREE dan selamat utk keluarga kan...suatu KEPUASAN bila korang beli tupperware tu yg penting...hihihi

Jual set ke jual loose??
Ada yg jual loose , ada yg jual set....terpulang pada kemampuan korang,boleh pilih...kalau aku jual murah jer,murah dari harga pasaran,klu nak beli loose pn aku jual :)

Ada Waranti ke beli mahal-mahal???
Ya, ada waranti seumur hidup...memang berbaloi lah beli tupperware pun ada warranty seumur hidup,BEST WOOOOW ..... korang boleh refer gambar kat bwah ni...

CrackingWarpingPeelingChipping
kerosakan yg BOLEH CLAIM kalau brg tupperware tu rosak

Not Covered By The Tupperware Lifetime Guarantee
jenis-jenis kerosakan yg TIDAK BOLEH CLAIM 

Apa yg boleh aku katakan sekarang ni tupperware dengan suri rumah tidak dapat dipisahkan...hihihi

Celoteh panjang-panjang pun boring jer kan...ni aku nak tunjuk koleksi tupperware aku....
 

cantik tak??
sikit jer koleksi aku..koleksi yg simple-simple jer
jadilah bak kata pepatah sikit-sikit lama-lama jadi bukit

Ok pada yg masih tertanya-tanya macam mana nak dapatkan product tupperware ni,korang boleh contact aku di fb @ website
gambar-gambar aku akn upload segera yg mungkin,
harga..mcm yg aku bgth di awal bebelan aku tadi , MURAH DARI PASARAN

so selamat bertupperware
peace :)



No comments:

Post a Comment

❤ RELATED POST ❤

✿ ALL RIGHTS RESERVED BY IERA AZIRA AZIZ ✿